Unesite malo sjaja u svakodnevnicu!

Česta pitanja

Najčešće postavljena pitanja

Kada mogu naručiti?

Možete izvršiti narudžbu 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici. Naš online shop nema radno vrijeme, uvijek ste rado viđen gost.

Kako mogu naručiti?

Izaberite artikal koji pripada jednoj od kategorija. Otvorite željeni proizvod za više informacija, opis, fotografije i cijenu. Nakon što odaberete količinu i dodate artikal u korpu, dobiti ćete potvrdu da Vam je artikal dodan u korpu. Možete nastavite kupovinu ili da pregledate svoju korpu. U korpi imate pregled artikala koje ste odabrali, količinu i cijene. Možete promijeniti/izbrisati artikle ili nastaviti sa plaćanjem. Ukoliko se odlučite da nastavite sa plaćanjem, prikazati će Vam se informacije o načinu plaćanja, uslovima dostave, kao i podaci za naplatu koje je potrebno popuniti kako bi se narudžba izvršila. Odaberite vrstu plaćanja i kliknite na dugme “Završi narudžbu”, time ste Vašu narudžbu poslali na obradu, nakon čega dobijate potvrdu na svoj email.

Da li postoji minimalan iznos narudžbe?

Nema, odaberite svoje favorite nevezano za iznos narudžbe.

Gdje vršite dostavu? Da li dostavljate van BiH?

Dostavu vršimo na svaku željenu adresu u Bosni i Hercegovini. Trenutno ne dostavljamo van države.

Kako da pošaljem zahtjev za povrat ili zamjenu?

Kupac ima pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca u roku od 48 sati od vremena prijema pošiljke. Da bi kupac imao pravo na povrat/zamjenu artikla, kupljeni artikal mora biti u potpunosti nekorišten, originalno zapakovan i sa svim pripadajućim etiketama i oznakama. Da bi zamjena ili povrat bili mogući uz artikal je obavezno priložiti validan fiskalni račun, zaprimljen pri prijemu pošiljke.

Ukoliko jedan i/ili više gore navedenih uslova nije ispunjen, zadržavamo pravo odbijanja zahtjeva za zamjenu artikla ili povrat novca.

Ukoliko želite povrat novca, zahtjev o raskidu ugovora (uz obrazloženje) trebate poslati na email: kontakt@ak-nakit.ba ili putem pošte na adresu TR “Ak Jewelry”, Gazi Husrev-begova 12, 71000 Sarajevo, telefon 062 981 881 u gore navedenom roku (48 sati).

Svi zahtjevi zaprimljeni u navedenom roku, će biti uzeti u razmatranje.

Sigurnost

Šta se dešava sa mojim ličnim podacima koje Vam predajem?

Svi neophodni podaci za transakcije će biti strogo zaštićeni i korišteni samo u te svrhe.

Koliko je siguran webshop?

Kad su neophodni lični podaci (ime i prezime, adresa, podaci o plaćanju i dostavi) za pravljenje narudžbe, isti se šalju elektronski preko sigurne veze. Sigurnu web stranicu možete prepoznati po malom simbolu zaključanog katanca na Vašem internet pretraživaču (Internet Explorer, Google Chrome, Safari i sl.). Taj simbol se nalazi na statusnoj traci na dnu Vašeg pretraživača. Tokom Vaše kupovine, svi Vaši podaci će biti, bez izuzetka, poslani preko sigurne konekcije. Ovo se postiže korištenjem SSL enkripcije. SSL je skraćenica za Secure Socket Layer i osigurava zaštitu od protuzakonitog pristupa po najvišim standardima.

Ostala pitanja

Kako da kontaktiram Podršku za korisnike?

Možete nas kontaktirati putem društvenih mreža ili telefona u periodu od 10:00 do 20:00 od ponedjeljka do subote. Također nam možete pisati putem email-a ili pošte.

Telefon: 062 981 881
Emailkontakt@ak-nakit.ba
Adresa: TR “Ak Jewelry”, Gazi Husrev-begova 12, 71000 Sarajevo

Koje pretraživače mogu koristiti kada želim posjetiti ak-jewelry.ba web stranicu?

Podržani su svi aktuelni pretraživači (Internet Explorer, Edge, Google Chrome, Mozzila Firefox, Safari itd.), iako postoji mogućnost da je pojedinim pretraživačima doživljaj i upotreba drugačija nego inače.

Brzina konekcije

Da bi u sadržaju ak-nakit.ba web stranice u potpunosti uživali, preporučujemo minimalnu brzinu od 4Mb/s, iako je moguće pretraživati i sa sporijom konekcijom uz sporije vrijeme učitavanja.

Shopping Cart